Aicinām pievienoties mūsu SONORA kolektīvam Biroja administratori/u!
Darba pienākumi:
- biroja ikdienas darba organizēšana (e-pastu, telefona zvanu, korespondences koordinēšana, viesu uzņemšana, sūtījumu nodošana un pieņemšana u.c.)
- lietvedības dokumentu sagatavošana un noformēšana
- biroja darbībai nepieciešamo preču sagādes organizēšana
- asistēšana uzņēmuma valdei un vadībai, savas kompetences ietvaros (biznesa darījumu braucienu organizēšana, nepieciešamo dokumentu izstrāde u.c.)
- vadības sistēmas rokasgrāmatas vadīšana un nepieciešamo dokumentu sagatavošana
- piedalīšanās dažādu uzņēmuma projektu izstrādē un realizācijā
- cieša sadarbība ar visiem uzņēmuma departamentiem
- informācijas aprites organizēšana uzņēmumā
Prasības pretendentiem:
- atbilstoša augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
- izcilas latviešu, krievu (mutiski/rakstiski), un labas angļu valodas zināšanas
- spēja komunicēt ar dažāda līmeņa un rakstura cilvēkiem
- prasme saglabāt mieru stresa situācijās
- labas laika plānošanas spējas un prasmes noteikt prioritātes
- spēja strādāt komandā, iniciatīva, radošums un augsta atbildības sajūta
- vēlama pieredze līdzīgā amatā
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu kolektīvu un jauku darba atmosfēru
- mūsdienīgu, komfortablu un labi aprīkotu darba vidi starptautiskā uzņēmumā
- stabilu atalgojumu
- veselības apdrošināšanu
Papildus informācija:
Gaidīsim Jūsu CV un motivācijas vēstuli uz e-pasta adresi info@sonora.lv. E-pasta virsrakstā lūgums norādīt vakances nosaukumu. CV iesūtīšanas beigu termiņš ir 25.08.2017
Sazināsimies tikai ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz nākamo atlases kārtu, konfidencialitāti garantējam.