Sakarā ar uzņēmuma paplašināšanos, aicinām pievienoties Sonora komandai RĒĶINVEDI/GRĀMATVEŽA PALĪGU uz pilnu slodzi.

Darba pienākumi:

  • Ienākošo maksājumu apstrāde
  • Izejošo rēķinu sagatavošana
  • Komunikācija ar piegādātājiem
  • Nodrošināt grāmatvedības pirmdokumentu uzskaiti, datu pārbaudi, iegrāmatošanu
  • Sagatavot dažādas atskaites
  • Citi ar grāmatvedības organizēšanu un uzskaiti saistīti uzdevumi

 

Prasības kandidātiem:

  • Pabeigta vai iesākta augstākā izglītība grāmatvedībā vai finansēs
  • Vēlama iepriekšējā darba pieredze grāmatvedībā
  • Izcilas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas
  • Labas datorprasmes MS office (Excel, Word, u.c.)
  • Spēja ātri apgūt jaunu informāciju
  • Precizitāte un augsta atbildības sajūta
  • Komunikabilitāte un sadarbības prasmes komandā

 

Mēs piedāvājam:

  • Sociālās garantijas
  • Stabilu un pastāvīgu atalgojumu, bruto mēnesī 1000 – 1300 EUR
  • Profesionālu kolēģu atbalstu
  • Darba vietu draudzīgā kolektīvā un modernā vidē

 

Gaidīsim Jūsu CV un motivācijas vēstules uz e-pasta adresi evita.ozolina@sonora.lv, ar norādi GRĀMATVEŽA PALĪGA VAKANCE.

CV iesūtīšanas beigu termiņš: 22.10.2019

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo atlases kārtu.